Ostutingimused

Veebipoe ProSafe (edaspidi E-pood) omanik on  Lumomed Eesti OÜ (registrikood 12500216), asukohaga Tornimäe tn 3 // 5 // 7 Tallinn Harjumaa 10145

Üldtingimused

  1. Käesolevad müügitingimused kehtivad ProSafe.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe Prosafe.ee (edaspidi E-pood) omanikfirma Lumomed Eesti OÜ (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
  2. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Euroopa Liidu õigusaktidest ning E-poe müügitingimustes kokkulepitust.
  3. Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
  4. Kliendi ja E-poe vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste või kohtu kaudu. 

Hinnad ja makseviisid

  1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hindades ei ole arvestatud transpordikulusid.
  2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.
  3. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja, Müüja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Tellimuse vormistamine

  1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda läbi Maksekeskuse järgmistes pankades: Swedbank, AS SEB Pank, LHV pank, Luminor pank.
  3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.
  4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 Kohaletoimetamine

  1. Kaupu saadetakse kõikidesse Euroopa Liidu riikidesse
  2. Kauba kättesaamiseks on  Omniva kuller või pakiautomaat
  3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
  5. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 Kaupade tagastamine

  1. E-poest ostetud kaupadele kehtib füüsilisest isikust tarbijale 14-päevane tagastusõigus.
  2. Tagastatav toode peab olema komplektne.
  3. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama vastavasisulise avalduse e-post aadressile brinex@mail.com.
  4. Lepingust taganemisel tuleb Kliendil Kaup 14 päeva jooksul Müüjale tagastada.
  5. Müüja kohustub 14 päeva jooksul pärast avalduse kättesaamist hüvitama tagastatud Kauba eest tasutud summa ja algse Kliendipoolse tarnekulu samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Müüjale
  6. Klient on kohustatud kandma kõik kauba tagastamisega seonduvad kulud. 

Pretensiooni esitamise õigus

  1. E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba müügitingimuste mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
  2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemise korral pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel Kauba ostu eest tasuti.
  3. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  4. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul pärast pretensiooni kättesaamist.